пʼятницю, 1 червня 2012 р.

Передмова, або навіщо мені все це

Ось і наступило літо, яке я так довго чекала...Це моє останнє безтурботне літо та одна з останніх можливостей пожити для себе та чомусь навчитися. Я вибрала кулінарію.

З давніх-давен вважалося, що жінка повинна вміти готувати. Також існує думка, що жінка, яка вміє нагодувати чоловіка видаєтся йому втричі красивішою. Хто його знає як воно там насправді, але факт залишається фактом: їсти треба.

Мій запал до кулінарії зародився спонтанно. В дитинстві час від часу були подібні спалахи і я йшла на кухню не тільки щоб поїсти. Щось виходило, щось не дуже,...а дещо навіть собаки не їли... З часом бажання згасло, для того щоб знову відродитися із ще більшим розмахом. Хоча є декілька умов: я не люблю готувати страви, які вже готувала моя мама, не беруся до діла коли на кухні хтось заважає та ніколи не дотримуюся чітких інкструкцій та пропорцій. Правда, це інколи призводить до сумних наслідків :) Головне на кухні - це бажання, вміння експериментувати та творчий підхід.

Цей блог для аматорів-і-не-тільки та для гурманів-початківців...тут ви знайдете цікаві та незвичайні страви....Можливо для професіоналів - це пройдений етап, але я їх готуватиму вперше, аналізуватиму свої помилки, щоб їх ніхто не повторював та відкриватиму секрети, які розкриватиму в процесі  (цього точно не зробить ніякий кулінар).... А також, це найкраща можливість записати рецепти та не ламати собі голову над тим, що приготувати на вечерю.

Отож, розпочинаю....поки мій запал не згаснув ... 

1 коментар: